Shop More Submit  Join Login
About Photography / Hobbyist Member DarbyFemale/United States Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Premium Membership
Statistics 472 Deviations 1,216 Comments 2,712 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


deviantID

T-Fire
Darby
Artist | Hobbyist | Photography
United States
Favourite genre of music: Little bit of everything
Favourite photographer: Again, a little bit of everything
Favourite style of art: Fantasy
Favourite cartoon character: Toothless
Personal Quote: "Believe in the Impossible and Dream of the Possible"
Interests
***20 QUESTIONS***

===COPY AND PASTE THIS IN YOUR JOURNAL===

===ANSWER THE QUESTIONS TRUTHFULLY===

1. Are you in love right now?
~ with my stuffed frog Grrr maybe

2. What is your most favorite time of the year?
~ Spring when its so green it hurts to look at

3. Are you a morning person?
~ uh... no i avoid mirrors in the morning for a very good reason

4. Where did you grow up?
~ in a house, in a neighborhood, in a town, in a county, in a region, in a state :)

5. Name one wish that has been fulfilled in your life and one that has not.
~ Fufilled: take piano lessons / Unfufilled: get a horse :(

6. Do you have any pets?
~haha 4! Goldie and Arwen(aka Fat Dog and Skinny Dog) my lab, chow, boxer babies
then theres Batman and Yoda my enormous clico kitties who both suffer from mental retardation

7. What is your biggest fear?
~ being caged, trapped

8. Name the one piece of clothing you can't live without.
~ easy my man-pants (mens sweatpants are so comfy)

9. What's your worst/best memory of high school and why?
~ Best: When I fell in the middle of the hallway balling my eyes out cause i was laughing so hard (i dont  know why!!!) / Worst: when my (now friend) the mexican leperchaun name Forest (lol sorry im not racist) ran into me during some game in gym and knocked me backwards about 5 feet and hes shorter than me!

10. Have you ever stolen anything from a store or from someone?
~ i stole a piece of gum from my friend ... she knew but i guess that counts lol

11. Did you ever have an imaginary friend as a child?
~ yeah i had a little grey unicorn named misty lol

12. What are the top three most important things in your life?
~ My family, My ridingtraining(horses), and my keyboard piano thing

13. Are you a sound or light sleeper?
~ sound as a dead rat lol

14. Have you ever been in a physical fight? If yes, how many and who were they with?
~ well i wrestled on a trampoline with my friend whos 3 inches short and 20 pounds lighter than me... O.O she won

15. Do you have tattoos or piercings? If yes, how many and where are they?
~ my ears, id love to get a tattoo but i cant e.e

16. If you get angry, how do you handle your emotions?
~ depends alot of time ill sit there and stare at nothing, and other times i scream it out(best way to scare the neighborlies lol)

17. Are you a penny-pincher or a compulsive spender?
~ im neither its not like i try to hold onto every penny... i just dont know what to do with it

18. Are you interested in charity?
~ when i can i do

19. If you knew today was your last day on Earth, how would you spend it and why?
~ lol id prolly eat and go somewhere back in the boonies and just breathe and think about all the things that ive done

20. If you could travel anywhere in the world, where would you like to go?
~ to the middle east to see the dancing horses!

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:icondanktat:
danktat Featured By Owner Oct 8, 2014  Professional Artist
Now here is a face that I haven't seen for a while. Thanks for the fave flood gorgeous. :)
Reply
:iconkrowa666:
krowa666 Featured By Owner Oct 8, 2014  Student Photographer
thx 4 the fav :D
Reply
:iconmichaelgibbsartist:
MichaelGibbsartist Featured By Owner Oct 7, 2014  New member Professional General Artist
Thanks for the fave :)
Reply
:iconswisschocolatist:
swisschocolatist Featured By Owner May 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hi there! I redid a painting you faved, so here's the higher quality version: swisschocolatist.deviantart.co…

Thanks for supporting! Have a great day :)
Reply
:iconstaffaholic:
Staffaholic Featured By Owner Dec 25, 2013  Professional Photographer
Thanks for the 'Fav'.  Much appreciated. 
Reply
:icondanktat:
danktat Featured By Owner Dec 23, 2013  Professional Artist
Hmmmmm......a "fave flood" :D Why, thank you. ;)
Reply
:iconartek8986:
artek8986 Featured By Owner Dec 23, 2013
Thanks for the fav!!! :)
Reply
:iconanna655:
Anna655 Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thanks for the fave :D
Reply
:iconfuranbi:
FuranBi Featured By Owner Dec 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Thank you for the fav!!!
Reply
:iconfrassino:
frassino Featured By Owner Dec 11, 2013   General Artist
Thank you for the :+fav:s! :D
Reply
Add a Comment: